Wat vinden onze klanten?

Bij Reisprik meten we voortdurend de klanttevredenheid. Voor ons als organisatie een goede graadmeter voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Iedere klant van Reisprik ontvangt na zijn bezoek een uitnodiging om online een paar eenvoudige vragen in te vullen. De uitslagen kunt u hieronder lezen. Gemiddeld geven klanten Reisprik een 8,5.

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

Welk cijfer geeft u Reisprik?

Zijn al uw vragen tijdens het consult naar tevredenheid beantwoord?

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

Hoe beoordeelt u de hoeveelheid tijd die men voor u neemt?

Wat vindt u van de onderwerpen die met u tijdens het consult besproken worden?

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

Bent u tevreden over de deskundigheid van degenen die u te woord staan?

Hoe beoordeelt u de wachttijd voor u aan de beurt bent?

Your browser does not support the HTML5 canvas tag.
Your browser does not support the HTML5 canvas tag.

Bent u tevreden over de snelheid waarmee u terecht kunt voor uw afspraak op de Reisprik locatie?